.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استثناءهای سیم‌کارت بی‌نام و نشان

 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، داود زارعیان درباره اقدام مجدد رگولاتوری برای ساماندهی بازار سیم‌کارت‌های بی‌نام و نشان، اظهار داشت: در حال حاضر اطمینان می‌دهیم که در شبکه همراه اول هیچ سیم‌کارتی بی‌نام و نشانی وجود ندارد و روال کار در ثبت سیم کارت، ارائه شناسنامه یا کارت ملی است.

معاون شرکت مخابرات ایران افزود: اما استثناهایی در این بین وجود دارد؛ از جمله اینکه در گذشته افرادی تعدادی سیم‌کارت ثبت‌نام و بعضی از آنها را واگذار کردند که در نهایت این نوع سیم‌کارت‌ها نیز دارای صاحب است. استثنائاتی درباره ثبت سیم‌کارت بدون شناسنامه و کارت ملی جود داشته است. سیم‌کارت به نام سازمان یا شرکت به ثبت رسیده و در طول زمان از شرکت خارج شده که تمام این موارد در کنار هم درصد کمی را تشکیل می‌دهند.

وی توضیح داد:  فعلا تاکید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر سخت‌گیری در تأیید هویت و تطبیق مدارک شناسایی است و محدودیت فروش حداکثر 9 سیم‌کارت به نام هر نفر است.

زارعیان تصریح کرد: هم اکنون امکان دسترسی آنلاین به سیستم ثبت احوال برای احراز هویت وجود دارد که مانند بانک‌ها می‌توان این امکان را برای دفاتر فروش سیم‌کارت نیز فراهم کرد.

معاون شرکت مخابرات ایران تأکید کرد: بازنگری در دیتابیس مشترکان به صورت مرتب انجام می‌شود و اگر سیم‌کارتی نام و نشانی نداشته باشد قطعاً قطع خواهد شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.